2012 m. vasario 18 d., šeštadienis

Sluosniuotas bulvių apkepas su faršu

          Tai seniau mano gamintas patiekalas, tačiau kažkodėl nepublikuotas. Dabar kai esu po operacijos patiekalai bus arba dietiški arba jų kuris laikas visai nebus.
          Taigi apie apkepą. mano vyras nėra tradicinio kugelio mėgėjas, valgo, bet tai nėra jo mėgstamiausias patiekalas, o aš bulvinė. Galėčiau valgyt rytą-vakarą bulves. Nusprendžiau pabandyt, per reklamą rodomą su knor ar magi mišiniu sluoksniuotą bulvių apkepą, pagamint pati be chemijos .



    4 asmenims reikės:
  • 0,5 kg faršo;
  • 4-5 didelės bulvės;
  • 1 morka;
  • 1 svogūnas;
  • mėsos prieskonių;
  • 200 g grietinėlės 12% riebumo;
  • 1 v.š. bulvių krakmolo ar miltų
  • 150 g fermentinio sūrio.
Faršą apkepinam su prieskoniais keptuvėje, sutarkuojame morką, smulkiai supjaustome svogūną ir troškiname kartu su faršu. Bulves supjaustome gan plonais griežinėliais. Imame karščiui atsparų indą, patepame aliejumi, klojame pusę bulvių, kad uždengtų kepimo indo dugną, tada ant viršaus dedame faršą ir vėl sluoksnis bulvių. Grietinėlę išmaišome su miltais, užpilame ant bulvių, kad daug maž vienodai pasiskirstytų apkepe. Kepame 180º C įkaitintoje orkaitėje 40 min, tada ištraukiame užberiame sūrio ir dar pakepam apie 10 min.
Skanaus!

4 komentarai:

  1. Kas nutiko, kad operacijos prireikė?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Užsiauginau brangakmenių, o mano gydytoja rekomendavo šiuo periodu apsilankyt pas chirurgą, o tas ir išoperavo tuos mano akmenis, pašalino tulžies pūslę. Tai dabar kelis mėn tik virtas, troškintas maistas, su mažai prieskonių.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ojė, tikrai ne kas. Mano mamai irgi tulžies pūslė pašalinta, kai buvau maža, tai ant troškinto ir virto maisto ir užaugau, iki šiol ji turi prisižiūrėt. Sveikatos!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Forelle ačiū, dietos rekomenduoja laikytis kelis mėn, o po to bandyt valgyt viską ;)

    AtsakytiPanaikinti